Muhabir, vatandaşlara, marketteki zamları sordu.
Mikrofon uzatılan vatandaşların ekonomik duruma ve hükümete tepkisi ise dikkat çekti.
“Girdik markete bak 5 liranın hesabını yapıyoruz, millet konuşmaya korkuyor artık, niye korkuyorlar?” diyen yaşlı bir kadın, “Konuşun, sesinizi duyurun artık, ben korkmuyorum artık daha… 1 milyar 800 lira alıyorum, bununla ne olur be? Bunlar kafasını yastığa koyunca ne yapıyorlar, vicdan azabı çekmiyorlar mı?” dedi.
Kaynak: http://aktifhaber.com/gundem/kaybedecek-bir-seyim-yok-korkmuyorum-artik-konusacagim-h127911.html




Hiç yorum yok:
Yorum Gönder