‘Kaybedecek bir şeyim yok, korkmuyorum artık, konuşacağım!...’ - TRHABER

TR Haber | Tüm Haberler | @Tr__Dunya @Tr__Spor @Tr__WEB @trhbr1 @Tr__Teknoloji hesaplarımız twitter tarafından kapanmıştır. ==>> @Tr_Hbr_ @TR__Tube @Magduriyetler_ @Tr__Ekonomi Tr__News hesapları aracılığıyla yayındayız.

 TR NEWS
LightBlog

29 Ocak 2019 Salı

‘Kaybedecek bir şeyim yok, korkmuyorum artık, konuşacağım!...’

Muhabir, vatandaşlara, marketteki zamları sordu.

Mikrofon uzatılan vatandaşların ekonomik duruma ve hükümete tepkisi ise dikkat çekti.

“Girdik markete bak 5 liranın hesabını yapıyoruz, millet konuşmaya korkuyor artık, niye korkuyorlar?” diyen yaşlı bir kadın, “Konuşun, sesinizi duyurun artık, ben korkmuyorum artık daha… 1 milyar 800 lira alıyorum, bununla ne olur be? Bunlar kafasını yastığa koyunca ne yapıyorlar, vicdan azabı çekmiyorlar mı?” dedi.











Kaynak: http://aktifhaber.com/gundem/kaybedecek-bir-seyim-yok-korkmuyorum-artik-konusacagim-h127911.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder