"Eğer dava, damadını Hazine ve Maliye Bakanı yapıp zengin etmekse, ben o davayı sattım" - TRHABER

TR Haber | Tüm Haberler | @Tr__Dunya @Tr__Spor @Tr__WEB @trhbr1 @Tr__Teknoloji hesaplarımız twitter tarafından kapanmıştır. ==>> @Tr_Hbr_ @TR__Tube @Magduriyetler_ @Tr__Ekonomi Tr__News hesapları aracılığıyla yayındayız.

 TR NEWS
LightBlog

20 Ağustos 2021 Cuma

"Eğer dava, damadını Hazine ve Maliye Bakanı yapıp zengin etmekse, ben o davayı sattım"


Gelecek Partisi Genel Başkanı Ahmet Davutoğlu, sosyal medya hesabından ‘Evet, ben o davayı sattım’ notuyla AKP’den ayrılışıyla ilgili çok konuşulacak bir video paylaştı.

Davutoğlu’nun seslendirdiği videoda, şu ifadeler yer aldı:

* Eğer dava, damadını Hazine ve Maliye Bakanı yapıp zengin etmekse, ben o davayı sattım.

* Eğer dava, memleketin kaynaklarını 3-5 müteahhite peşkeş çekmekse, ben o davayı sattım.

* Eğer dava, AK Parti genel merkezinde kokain tüketen gençlerin lüks arabalara binmesiyse, ben o davayı sattım.

* Eğer dava, ülkeyi yolsuzluklara, yoksulluğa boğmaksa ben o davayı sattım.

* Eğer dava, akrabaların her birini zengin etmekse, doğru, ben o davayı sattım.
 


* Eğer dava, Hz. Ömer adaletiyse, siyasi ahlakı savunarak o davanın sahibi biziz.

* Eğer dava, kendi çocuklarını, damadını vatan evlatlarından ayrı düşünmemekse, eğer dava her türlü yasağa direnmekse o davanın sahibi biziz.

Kaynak: http://aktifhaber.com/gundem/eger-dava-damadini-hazine-ve-maliye-bakani-yapip-zengin-etmekse-ben-o-davayi-sattim-h165445.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder