Engin Nurşani'nin babası kanser olan oğlu için yardım çağrısı yaptı: Neyim varsa verdim - TRHABER

TR Haber | Tüm Haberler | @Tr__Dunya @Tr__Spor @Tr__WEB @trhbr1 @Tr__Teknoloji hesaplarımız twitter tarafından kapanmıştır. ==>> @Tr_Hbr_ @TR__Tube @Magduriyetler_ @Tr__Ekonomi Tr__News hesapları aracılığıyla yayındayız.

 TR NEWS
LightBlog

28 Temmuz 2019 Pazar

Engin Nurşani'nin babası kanser olan oğlu için yardım çağrısı yaptı: Neyim varsa verdim

Gırtlak kanserine yakalanan oğlu Engin Nurşani’nin tedavisi için gerekli parayı bulamayan Aşık Ali Nurşani yardım için çağrısında bulundu.

Sosyal medya üzerenden sevenlerine seslenen Nurşani “Değerli canlar. Gövdemin tek tüyü, bir tek oğlum maalesef gırtlak kanserine yakalandı sizin herkesin tüm sevenlerinin desteğine ihtiyacım var. Neyim varsa verdim. Böyle olmasını istemezdim. Sizlere gelmek istemezdim. Gün geldi sizlerin kapısına geldim. Elinizden ne geliyorsa… Oğlumun kurtuluşu için yardıma ihtiyacım var. Baba olarak buna ihtiyacım var. Başka bir dileğim yok. Sizleri çok seviyorum.” dedi.

 



Kaynak: Aktif Haber http://aktifhaber.com/kultur-sanat/engin-nursaninin-babasi-kanser-olan-oglu-icin-yardim-cagrisi-yapti-neyim-varsa-verdim-h135481.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder