Yarbay Karakuş’un 15 Temmuz savunması: Esrarengiz pilotlar, hayalet uçaklar - TRHABER

TR Haber | Tüm Haberler | @Tr__Dunya @Tr__Spor @Tr__WEB @trhbr1 @Tr__Teknoloji hesaplarımız twitter tarafından kapanmıştır. ==>> @Tr_Hbr_ @TR__Tube @Magduriyetler_ @Tr__Ekonomi Tr__News hesapları aracılığıyla yayındayız.

 TR NEWS
LightBlog

10 Mart 2021 Çarşamba

Yarbay Karakuş’un 15 Temmuz savunması: Esrarengiz pilotlar, hayalet uçaklar



Yarbay Karakuş’un detaylı savunmasında yer alan bilirkişi raporları, arama ve tespit tutanaklarına göre aslında 15 Temmuz’da Meclis binası, Gölbaşı Özel Harekât Tesisleri ve Cumhurbaşkanlığı Sarayı’ nı bombaladığı ileri sürülen uçaklardan bazıları hiç uçmamış. Bazıları ise olmayan mühimmatla Cumhurbaşkanlığı Sarayı ve çevresini bombalamış! Bilirkişi raporlarına göre hiç yakıt harcamadan saatlerce uçan F-16 bile var!

O UÇAKLARI KİM UÇURDU?



Eski Hava Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Akın Öztürk’ün de damadı olan Yarbay Karakuş, savunmasında ‘esrarengiz’ pilotlardan ve hayalet uçaklardan bahsediyor. “Gizlenmeye çalışılan 3683 numaralı uçakla kim uçmuştur?” diyen Karakuş, “97 hava aracına ait pilot bilgilerinden 57’nin kimliği belirlenemiyor. Bu bilgi çok mu önemsizdi? Kimdir bu uçanlar sayın heyet, çözmeyecek misiniz?” diyor.

4 UÇAĞIN HİÇBİRİNİN VERİ KAYDI YOK!



Hakan Karakuş ayrıca, Akıncı Üssü’ndeki 64 F-16’dan 60’ının incelemeye alındığını 4’ünün ise incelemeden kaçırıldığını söylüyor. “Bu 4 uçak neden incelemeden kaçırılmıştır?” ifadelerini kullanıyor. Karakuş’un dikkat çektiği bir başka nokta ise bombalama faaliyetinde bulunduğu ileri sürülen 4 uçağın da veri kayıtlarının (CSFDR) olmaması. Karakuş, “4 uçağın da aynı arızayı vermesi mümkün müdür? Böyle bir tesadüf olabilir mi?” şeklinde konuşuyor.

15 Temmuz sözde darbe teşebbüsüne ilişkin görülen Akıncı Üssü davasında 291 sanık, en az bir kez ‘ağırlaştırılmış müebbet’ hapis cezasına çarptırıldı. Söz konusu davada yargılananlardan biri de dönemin Hava Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Akın Öztürk’ün damadı 141. Filo’nun komutanı Yarbay Hakan Karakuş’tu. Davada, filodan kalkan uçuşları kontrol etmekle suçlandı. Ankara 4. Ağır Ceza Mahkemesi tarafından yapılan yargılamada ‘anayasal düzeni ortadan kaldırmaya teşebbüs, Cumhurbaşkanına suikast ve 77 kişinin şehit edilmesine ilişkin toplam 79 kez ağırlaştırılmış müebbet hapse mahkum edildi. Ayrıca farklı suçlardan toplam 3 bin 901 yıl 6 ay hapis cezasına çarptırıldı.

İDDİALARI TEK TEK CEVAPLIYOR



Yarbay Hakan Karakuş, savunmasında hakkındaki iddialara tek tek cevap veriyor. Savcılığın iddialarını ve sözde bilirkişi raporları. arama ve tespit tutanakları ve yine bilirkişi raporlarıyla çürütüyor. Karakuş’un raporlara dayanarak hazırladığı savunmasına göre Meclis’i bombaladığı söylenen uçaklardan bazıları aslında hiç uçmamış. Bazıları ise mühimmatsız uçmuş. Ayrıca ‘bombalama’ yaptığı iddia edilen uçakların tamamının sadece atış anlarına ait ‘veri kaydının’ olmamasına dikkat çeken ve bunun normal şartlar altında mümkün olamayacağını vurgulayan Karakuş, “4 uçağın veri kayıt sisteminin aynı anda bozulması mümkün mü?” diyor. Hakan Karakuş’un detaylı savunmasında değindiği bilirkişi raporları arasındaki çelişki ise skandal boyutta. İşte Yarbay Karakuş’un savunmasından bazı bölümler:

O UÇAKLARI UÇURAN PİLOTLAR NEREDE?



“Gizlenmeye çalışılan 3683 numaralı uçakla kim uçmuştur? Neden o uçağın incelenmesi yapılmamıştır? 3683 ve gizlenmeye çalışılan diğer uçuşlara değinmeden önce dava dosyalarından 547’nci klasörde yer alan “KOM Daire 24/09/2016 Tarihli Yazısı”nda yer aldığı üzere “toplam 97 hava aracına ait pilot bilgilerinden 40 tanesinin belirlendiği, 57 adedinin belirlenmediğini” burada belirtmek isterim. Bu bilgi çok mu önemsizdi de o nedenle mi savcılık makamı bu işin seyrini değiştirebilecek bilgiyi önemsemiyor bilmek isterim.”

ESRARENGİZ UÇAKLAR, KAYIP PİLOTLAR!



“Diğer bir konu da tapelerde ve diğer kayıtlarda geçen esrarengiz uçaklardır. 1.922.036 kayıt nolu konuşma tapesinde de Uçak-X, Uçak-Y ve Uçak-Z telsiz üzerinden birbirleri ile konuşuyor. Yani uçakların konuşmaları tespit edilmiş ancak uçak numaraları ve pilotlar tespit edilemediği için X,Y,Z yazılmış. Tespit edilen pilotlar, daha doğrusu tespit edilmesi istenenler burada sanık yapılmış, tespit edilemeyenlerin ve edilmeyenlerin üzerine sünger mi çekilmiş? Kimdir bu uçanlar sayın heyet çözmeyecek misiniz? Maddi gerçek hiç mi ilgilendirmiyor bu davadaki söz sahipleri olan sizleri?”

EN AZ 1 SAATTİR HAVADAKİ UÇAĞI KİM KULLANIYOR?

“1.922.067 kayıt nolu konuşma tapesinde birbirlerine yakıt bile soruyorlar. Cevap olarak telsizden “51” demesi, o uçak eğer F16 ise en az 1 saattir havada olduğunun göstergesidir. 1.922.084 kayıt nolu konuşma tapesinde ise yine aynı kanalda Uçak X, 2 numaraya gerekirse sen lider olacaksın, sen devam edeceksin diyor. Bakınız bu kanalda konuşan trafikler belli idi, bu Uçak-X neden bu frekansta konuşmuş gibi tape oluşturulmuş?”

4 UÇAK NEDEN İNCELENMİYOR?
 



Kaynak: http://aktifhaber.com/analiz/yarbay-karakusun-15-temmuz-savunmasi-esrarengiz-pilotlar-hayalet-ucaklar-h157853.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder