NOW TV sunucusu Tosun: Zorunlu izne çıkarıldım - TRHABER

TR Haber | Tüm Haberler | @Tr__Dunya @Tr__Spor @Tr__WEB @trhbr1 @Tr__Teknoloji hesaplarımız twitter tarafından kapanmıştır. ==>> @Tr_Hbr_ @TR__Tube @Magduriyetler_ @Tr__Ekonomi Tr__News hesapları aracılığıyla yayındayız.

 TR NEWS
LightBlog

27 Ağustos 2024 Salı

NOW TV sunucusu Tosun: Zorunlu izne çıkarıldım

Tosun, X’ten Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı (ABB) Mansur Yavaş’ı etiketleyerek “Başkan siz ‘sokakta köpek olmaz biz bakarız’ derken hapsettiğiniz ve önlerinde suyu bile olmayan canlıları mı kastetmiştiniz!! Ne diyeyim bir bardak suya muhtaç olun o zaman!” paylaşımı yapmıştı.

Bu paylaşım nedeniyle Tosun’un işine son verildiği iddia edildi.

Tosun X’ten bu iddiayı yalanladı ama NOW TV’nin kendisini zorunlu izne çıkardığını duyurdu:

“Destek mesajlarınız için çok ama çok teşekkür ederim. Çok değerlisiniz. İyi ki varsınız can dostları. Ben zorunlu izne çıkarıldım. Henüz çıkışım verilmedi. Sadece bilginize. Hayvan haklarından bir adım geri yok.”

Doğan Şentürk’ten ‘yeni yayın dönemi’ videosu: Gülbin Tosun da var

NOW TV’dense henüz herhangi bir açıklama gelmedi.

Ancak NOW Haber Yayın Yönetmeni Doğan Şentürk yeni döneme ilişkin tanıtım videosu paylaştı.

Videoda sunucular arasında Gülbin Tosun’un da olduğu görüldü.


Kaynak: Aktif Haber https://aktifhaber.com/medya/now-tv-sunucusu-tosun-zorunlu-izne-cikarildim.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder