Başbakan Binali Yıldırım, "Bedelli askerlik seçimden sonra yapılacak ilk iş. Büyük bir beklenti var. Yeni hükümetin öncelikli konusu" dedi.
Devamı gelecek...
Aktif Haber http://aktifhaber.com/gundem/basbakan-yildirim-bedelli-askerlik-secimden-sonra-yapilacak-ilk-is-h118153.html




Hiç yorum yok:
Yorum Gönder