Erdoğan’ın mitingi için il sağlık müdürlüğü çalışanlarını seferber etti, masrafları devlet tarafından karşılandı - TRHABER

TR Haber | Tüm Haberler | @Tr__Dunya @Tr__Spor @Tr__WEB @trhbr1 @Tr__Teknoloji hesaplarımız twitter tarafından kapanmıştır. ==>> @Tr_Hbr_ @TR__Tube @Magduriyetler_ @Tr__Ekonomi Tr__News hesapları aracılığıyla yayındayız.

 TR NEWS
LightBlog

6 Haziran 2018 Çarşamba

Erdoğan’ın mitingi için il sağlık müdürlüğü çalışanlarını seferber etti, masrafları devlet tarafından karşılandı



GRİHAT | ÖZEL HABER 
Erdoğan’ın 27 Mayıs’ta Isparta’da düzenlediği miting için İl Sağlık Müdürlüğü’nün 122 çalışanını seferber ettiği, masraflarını da devlet bütçesinden karşıladığı ortaya çıktı.
Isparta İl Sağlık Müdürlüğü tarafından Valiliğe gönderilen resmi yazıda şu ifadeler yer aldı:
“Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip ERDOĞAN’ın 27 Mayıs 2018 Pazar günü ilimize gerçekleştireceği ziyaret esnasında alınacak sağlık tedbirleri kapsamında ek’li listede bilgileri yazılı personellerin görevlendirilmesi; yolluk ve harcırahlarının Kurumların Genel Bütçesinden ödenmesini;
Tensiplerinize arzederim.
122 KİŞİ GÖREVLENDİRİLDİ
İl Sağlık Müdürlüğü’nün valiliğe gönderdiği yazıda mitingde kimlerin görevlendirileceği isim isim belirtilirken, personelin yol ve harcırah ücretlerinin de Kurumların Genel Bütçesinden ödenmesi talimatı yer aldı.
Miting için “sağlık tedbiri” adı altında görevlendirilen 122 personelin içinde anestezi teknisyeninden, ebeye, şoförden, genel cerraha kadar farklı alanlarda birçok çalışanın yer alması dikkat çekti.
Görevli Personel Listesi:
  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder