Hitit Üniversitesi’nde skandal akraba kadrosu - TRHABER

TR Haber | Tüm Haberler | @Tr__Dunya @Tr__Spor @Tr__WEB @trhbr1 @Tr__Teknoloji hesaplarımız twitter tarafından kapanmıştır. ==>> @Tr_Hbr_ @TR__Tube @Magduriyetler_ @Tr__Ekonomi Tr__News hesapları aracılığıyla yayındayız.

 TR NEWS
LightBlog

19 Eylül 2018 Çarşamba

Hitit Üniversitesi’nde skandal akraba kadrosu


Hitit Üniversitesi’nde akademik kadroda akrabalık ilişkisi olanların sayısının fazlalığı dikkat çekiyor.

Çorum’da Hitit Üniversitesi’nin akademik kadrosu sosyal medya tartışma konusu oldu. Üniversitenin resmi internet sitesinde yayınlanan akademik kadroda 30’a yakın ismin birbiri ile akraba olduğu ortaya çıktı.
Sosyal Bilimler Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Faruk Yamaner’in görev yaptığı fakültede oğlu Emre Yamaner ve gelini Gül Yamaner, öğretim görevlisi olarak çalışıyor.
Prof. Dr. Faruk Yamaner ve Öğretim Görevlisi Emre Yamaner
BABA DEKAN, KARI KOCA ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
Sosyal Bilimler Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Faruk Yamaner, 24 Haziran Cumhurbaşkanlığı seçimlerinden önce Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce’yi eleştiren sosyal medya paylaşımıyla gündeme gelmişti. Yamaner’in gelini ile oğlunun da aynı üniversite görev yaptığı iddia edildi. Öğretim Görevlisi Emre Yamaner ve Gül Yamaner, Sosyal Bilimler Fakültesi’ne bağlı Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu’nda görev yapıyor.
HİTİT ÜNİVERSİTESİ’NDE GÖREV YAPAN İSİMLERDEN BAZILARI ŞÖYLE:
Prof. Dr. Mehmet Demiryürek, Prof. Dr. Meral Demiryürek; Prof. Dr. Menderes Suiçmez, Araştırma Görevlisi Çağrı Suiçmez; Prof. Dr. Faruk Yamaner, Öğretim Üyesi Emre Yamaner, Öğretim Görevlisi Gül Yamaner; Prof. Dr. Ahmet Özalp, Dr. Öğretim Üyesi Sevinç Özalp; Öğretim Görevlisi Hasan Baylavlı, Öğretim Görevlisi Mücella Baylavlı; Öğretim Görevlisi Ömer Faruk Akmeşe, Araştırma Görevlisi Sıdıka Akmeşe; Dr. Öğretim Üyesi Ömer Can Satır, Dr. Öğretim Üyesi İlknur Satır; Öğretim Görevlisi Hamdi Öbekcan, Araştırma Görevlisi Mehmet Öbekcan; Doç. Dr. Yakup Çoştu, Dr. Öğretim Üyesi Feyza Çoştu; Şaban Zorlu, Öğretim Görevlisi Muhammed Fatih Zorlu; Araştırma Görevlisi Ömer Dinç, Öğretim Görevlisi Sema Dinç; Dr. Öğretim Üyesi Mustafa Tolga Çırak, Dr. Öğretim Üyesi Asuman Çırak.

IPA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder