Katar Emiri Şeyh Temim: Bir otomobil parası bahşiş bıraktı - TRHABER

TR Haber | Tüm Haberler | @Tr__Dunya @Tr__Spor @Tr__WEB @trhbr1 @Tr__Teknoloji hesaplarımız twitter tarafından kapanmıştır. ==>> @Tr_Hbr_ @TR__Tube @Magduriyetler_ @Tr__Ekonomi Tr__News hesapları aracılığıyla yayındayız.

 TR NEWS
LightBlog

17 Kasım 2018 Cumartesi

Katar Emiri Şeyh Temim: Bir otomobil parası bahşiş bıraktı



Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani geçen hafta Cuma günü Türkiye’yi ziyaret etmişti. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile özel görüşme yaptıktan sonra İstanbul Levent’teki lüks bir restoranda yemek yedi. Katar Emiri’nin özel olarak ağırlandığı mekânda, Hatay yöresine özel et yemekleri ve künefe ikram edildi. Restorandaki hizmetten memnun kalan Katar Emiri, mekândan ayrılırken çalışanlara lüks otomobil değerinde bahşiş bıraktığı öğrenildi.
Video oynatıcı




IPA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder