CHP Sözcüsü Öztrak: Sandıkta kazandık, masada kaybetmeyiz - TRHABER

TR Haber | Tüm Haberler | @Tr__Dunya @Tr__Spor @Tr__WEB @trhbr1 @Tr__Teknoloji hesaplarımız twitter tarafından kapanmıştır. ==>> @Tr_Hbr_ @TR__Tube @Magduriyetler_ @Tr__Ekonomi Tr__News hesapları aracılığıyla yayındayız.

 TR NEWS
LightBlog

1 Nisan 2019 Pazartesi

CHP Sözcüsü Öztrak: Sandıkta kazandık, masada kaybetmeyiz

31 Mart yerel seçim sonuçlarına dair bir açıklama yapan Öztrak, Ankara'da, Büyükşehir Belediyesi'nin bünyesindeki araçları ilçe belediyelere transfer ve hibe ettiği yönünde bilgilerin geldiğini  duyurdu.

Öztrak'ın açıklamalarının ana hatları şöyle:

"AA, manipülasyona alet oldu. 38 sandık kayıtlara geçmedi. İmamoğlu zaferi kazandı.

Ekrem İmamoğlu, 27 bin 171 oy daha fazla almıştır. Bu fark kendi sistemimizle açıkladığımız fark ile aynıdır.Herkesin sandıktan çıkana saygı göstermesi lazım. İstanbul seçimler üzerinden yeni bir belirsizlik yaratmaya kimsenin hakkı yoktur.

"Ankara Büyükşehir Belediyesi, önemli farkla kazandığımız belediyelerden bir tanesi. Biz Ankara Büyükşehir Belediyesi'nde kimsenin ekmeğiyle oynamayacağız. Ama bize gelen ciddi duyumlar var. Ankara Büyükşehir Belediyesi'ne ait hizmet araçları AKP'nin kazandığı belediyelere hibe edilmeye başlanmış."



Kaynak: http://aktifhaber.com/gundem/chp-sozcusu-oztrak-sandikta-kazandik-masada-kaybetmeyiz-h130520.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder