İmamoğlu şöyle konuştu:
"31 bin 186 sandıktan 30 bin 86'sı sistemimize girildi. Girilmeyen 100 sandık vardır. Bir sandıkta 300 civari oy vardır. Yüzde 85 civari geçerli oy vardır. Aramızdaki fark 29 bin 408'dir. Biz öndeyiz. 4 milyon 155 bin 966 bizim sistemimizde benim aldığım oy. Rakibim 4 milyon 126 bin 558 oy aldı.
'AA GÖREVİNİ YAPMADI'
AA görevini yapmamıştır, kınıyorum. 3 saati aşkın süredir AA bilgi geçmiyor. Anadolu Ajansı görevini yapmayarak vazifsini yerine getirmemiştir. Kınamamı tekrarlıyorum.
Bu bağlamda yine ben AA yetkililerine ve AA'dan sorumlu olan kurumları göreve çağırıyorum. Toplumu mağdur etmeye kimsenini hakkı yoktur. Türkiye'nin hiçbir kamu kurumu siyassallaşamaz. AA'yı tekrar kınıyorum."
Kaynak: http://aktifhaber.com/siyaset/imamoglu-istanbulu-kazandik-hayirli-olsun-sandiklari-terk-etmeyin-h130496.html




Hiç yorum yok:
Yorum Gönder