Özhaseki: Sandıktan çıkan sonuca saygı duyulmalı - TRHABER

TR Haber | Tüm Haberler | @Tr__Dunya @Tr__Spor @Tr__WEB @trhbr1 @Tr__Teknoloji hesaplarımız twitter tarafından kapanmıştır. ==>> @Tr_Hbr_ @TR__Tube @Magduriyetler_ @Tr__Ekonomi Tr__News hesapları aracılığıyla yayındayız.

 TR NEWS
LightBlog

1 Nisan 2019 Pazartesi

Özhaseki: Sandıktan çıkan sonuca saygı duyulmalı

AKP'nin Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayı Mehmet Özhaseki, rakibi Mansur Yavaş'ın resmi olmayan sonuçlara göre seçimi kazanmasının ardından bugün kameraların karşısına geçti. Yavaş, "Sandıklardan çıkan sonuca saygı duyulmalıdır. Sandıktan ne çıkıyorsa başımız gözüz üstüne. Herkes kendi düşüncesi doğrultusunda, hak ettiği bir ortamda yaşamaya ve idare edilmeye mahkum diye düşünüyorum." diye konuştu.

SANDIKLARDA HATA VAR İDDİASI

Ankara'da binlerce sandıkta bariz hatalar olduğunu ileri süren Özhaseki, "İlle de sonucun değişmesi için bir gayretimiz yok. Millet ne oy vermişse sonuç o çıksın. Bu arada birtakım itirazlar yapılıyor. Temel derdimiz 'Burayı biz alalım' değil; milli iradenin tecelli etme duygusudur. Ne olursa olsun sonucu kabul edeceğiz. Sandıklardan çıkan sonuca hepimiz saygı duymalıyız." dedi



Kaynak: http://aktifhaber.com/siyaset/ozhaseki-sandiktan-cikan-sonuca-saygi-duyulmali-h130531.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder