Hadi Özışık’ın ‘ben gazeteciyim’ sözüne İYİ Partili Dervişoğlu kahkaha attı - TRHABER

TR Haber | Tüm Haberler | @Tr__Dunya @Tr__Spor @Tr__WEB @trhbr1 @Tr__Teknoloji hesaplarımız twitter tarafından kapanmıştır. ==>> @Tr_Hbr_ @TR__Tube @Magduriyetler_ @Tr__Ekonomi Tr__News hesapları aracılığıyla yayındayız.

 TR NEWS
LightBlog

15 Mart 2021 Pazartesi

Hadi Özışık’ın ‘ben gazeteciyim’ sözüne İYİ Partili Dervişoğlu kahkaha attı



İnternet Haber Yayın Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Hadi Özışık, Habertürk televizyonunda katıldığı programda “Ben gazeteci olarak buradayım” deyince, İYİ Parti İzmir Milletvekili ve Grup Başkanvekili Müsavat Dervişoğlu, canlı yayında kahkaha attı.

Dervişoğlu’nun kahkahası üzerine Hadi Özışık, “Biz sizi eleştirdiğimiz zaman parmak sallayarak ‘yanlısınız’ ifadesini kullanmayın. Siz beni iyi tanırsınız. Ben ‘gazeteciyim’ dediğimde güldünüz, kınıyorum. Çok ayıp ediyorsunuz” ifadeleri kullandı. Bunun üzerine Dervişoğlu’dan “Kınayabilirsiniz. İktidar yanlısı bir gazetecisiniz, değil misiniz?” cevabını alınca, “Ben iktidar yanlısı bir gazeteci değilim” diyerek cevap verdi.
 



Kaynak: http://aktifhaber.com/gundem/hadi-ozisikin-ben-gazeteciyim-sozune-iyi-partili-dervisoglu-kahkaha-atti-h158100.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder