Apple, ofise dönüşü 2022’ye erteledi - TRHABER

TR Haber | Tüm Haberler | @Tr__Dunya @Tr__Spor @Tr__WEB @trhbr1 @Tr__Teknoloji hesaplarımız twitter tarafından kapanmıştır. ==>> @Tr_Hbr_ @TR__Tube @Magduriyetler_ @Tr__Ekonomi Tr__News hesapları aracılığıyla yayındayız.

 TR NEWS
LightBlog

20 Ağustos 2021 Cuma

Apple, ofise dönüşü 2022’ye erteledi


Corona virüsü salgınına karşı dünya genelinde aşılama çalışmaları sürerken, yasakları aşama aşama kaldıran ülkelerde varyant endişesi yaşanıyor.

Apple daha önce de eylül olan dönüş tarihini Delta varyantı nedeniyle ekime ertelemişti. Pandeminin başında ofisten çalışma konusunda ısrarcı olan Apple, daha sonra hibrit modele geçerek çalışanların evden çalışmasını teşvik etmeye başlamıştı.

Erteleme kararı ile ilgili çalışanlara atılan e-postada, aşıyla ilgili teşvik mesajları da yer aldı. Şirketin satış mağazaları açık bulunuyor.

Sosyal medya devi Facebook ve Google, ABD’deki çalışanlarının ofise dönebilmeleri için aşı zorunluluğu getirdi.



KAYNAK: http://aktifhaber.com/bilim-teknoloji/apple-ofise-donusu-2022ye-erteledi-h165457.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder