Fransa’nın kadrodan çıkardığı sporcu Cezayir’e altın madalya kazandırdı - TRHABER

TR Haber | Tüm Haberler | @Tr__Dunya @Tr__Spor @Tr__WEB @trhbr1 @Tr__Teknoloji hesaplarımız twitter tarafından kapanmıştır. ==>> @Tr_Hbr_ @TR__Tube @Magduriyetler_ @Tr__Ekonomi Tr__News hesapları aracılığıyla yayındayız.

 TR NEWS
LightBlog

8 Ağustos 2024 Perşembe

Fransa’nın kadrodan çıkardığı sporcu Cezayir’e altın madalya kazandırdı

Çifte vatandaş Nemour üç yıl önce kulübü Avoine-Beaumont’la anlaşmazlığa düşünce idari soruşturmayla Fransız milli takımından çıkarılmıştı.

Bunun üzerine Nemour, olimpiyata Cezayir Milli Takımı’yla katıldı.

Euronews’in haberine göre asimetrik paralel finalinde Nemour 15 bin 700 puanla birinci oldu. Fransız rakipleri ise finallere katılmayı başaramadı.

Zaferini Cezayir bayrağını havaya kaldırarak kutlayan sporcu “Bu madalyayı kendim ve Cezayir için kazandım. Cezayir’i temsil ediyorum. Fransa’yı geride baraktım. Sayfayı çevirdim” dedi.

Sosyal medya, devlet televizyonu ve gazetelerde geniş yer alan Nemour’u, Cezayir Cumhurbaşkanı Abdülmecid Tebbun da arayarak tebrik etti.



Kaynak: SPOR – Aktifhaber https://aktifhaber.com/spor/fransanin-kadrodan-cikardigi-sporcu-cezayire-altin-madalya-kazandirdi.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder