Kuzey Tunçelli: Elimi göremiyordum - TRHABER

TR Haber | Tüm Haberler | @Tr__Dunya @Tr__Spor @Tr__WEB @trhbr1 @Tr__Teknoloji hesaplarımız twitter tarafından kapanmıştır. ==>> @Tr_Hbr_ @TR__Tube @Magduriyetler_ @Tr__Ekonomi Tr__News hesapları aracılığıyla yayındayız.

 TR NEWS
LightBlog

9 Ağustos 2024 Cuma

Kuzey Tunçelli: Elimi göremiyordum

2024 Paris Olimpiyat Oyunları’nın başından beri sporcular yüzdükleri Seine Nehri’nin kirliliğinden dert yanıyor.

10 kilometre maraton yüzme yarışının ardından Tunçelli de o sporculara katıldı.

Su çok pisti, kokusu ve tadı çok kötüydü

Seine’de yarışmanın çok zor olduğunu belirten Tunçelli şöyle konuştu:

“Su çok pisti. Kokusu, tadı çok kötüydü. Daha uygun bir ortamda olsaydı benim için güzel bir yarış olurdu. Fakat akıntıdan dolayı gidemediğimi hissettim. Kötü bir yarış deneyimi oldu. Suyun içini göremiyordum, kendi elimi göremiyordum. Bu da yarış sırasında çok kötü etkiliyor. Kafanızı kaldırıp bakmanız gerekiyor gittiğiniz yere ve bu da çok yoruyor.“

Kendisine gelen olumlu mesajlardan dolayı da çok mutlu olduğunu belirten Tunçelli, “Büyük bir başarıydı benim için. Herkes benimle gurur duydu. Hedeflerimin, çalışmalarımın karşılığını aldığımı hissettim, bu da çok anlamlıydı. İnşallah ilerleyen dönemlerde benim adıma her şey daha güzel olacak” dedi.



Kaynak: SPOR – Aktifhaber https://aktifhaber.com/spor/kuzey-tuncelli-elimi-goremiyordum.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder