AKP’li Ordu Belediye Başkanı Yılmaz istifa etti - TRHABER

TR Haber | Tüm Haberler | @Tr__Dunya @Tr__Spor @Tr__WEB @trhbr1 @Tr__Teknoloji hesaplarımız twitter tarafından kapanmıştır. ==>> @Tr_Hbr_ @TR__Tube @Magduriyetler_ @Tr__Ekonomi Tr__News hesapları aracılığıyla yayındayız.

 TR NEWS
LightBlog

18 Eylül 2018 Salı

AKP’li Ordu Belediye Başkanı Yılmaz istifa etti



Orda Büyükşehir Belediye Başkanı Enver Yılmaz istifa etti.

Adalet ve Kalkınma Partisi’nin (AKP) Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Enver Yılmaz, Twitter hesabından istifa ettiğini açıkladı.
Aktif siyasete de nokta koyduğunu vurgulayan Yılmaz, sitemini şu sözlerle dile getirdi: “Söylenecek o kadar söz var ki hepsini kalbimin derinliklerine atıyorum, küllensin diye.”
NUMAN KURTULMUŞ’U HEDEF ALMIŞTI
Enver Yılmaz’ın, AKP Genel Başkanvekili Numan Kurtulmuş ile yaşadıkları polemik yüzünden istifasının istendiği iddia edilmişti. Yılmaz dört gün önce Numan Kurtulmuş’u hedef alan tweetler paylaşmıştı.
Genel Başkanvekili Kurtulmuş’u hedef alan ve Has Parti dönemindeki açıklamalarını içeren bazı paylaşımlarda bulunmuştu.
YILMAZ İSTİFASINI SOSYAL MEDYADAN DUYURDU
Enver Yılmaz istifa ettiğine dair tweetinde şu ifadeleri kullandı: “Söylenecek o kadar söz var ki hepsini kalbimin derinliklerine atıyorum, küllensin diye. 23 yıllık aktif siyasi hayatıma son veriyorum. Ordu Büyükşehir Belediye Başkanlığı görevimden istifa ediyorum. Ben hakkımı helal ediyorum. Sizler de helal ediniz. Allah’a emanet olunuz.”
BAŞKAN YILMAZ’IN ATTIĞI TWEETLER
Kurtulmuş’un AKP’ye katılmadan önce yaptığı konuşmaya ilişkin video yayınlayan Yılmaz şunları dile getirmişti: “Edebinizi takının.” diyerek partimize parmak sallayan, en ağır hakaretleri hiç çekinmeden sıralayan kişinin 8 yıl önceki sözleri…Demek ki “Ne oldum değil, ne olacağım demeli”
Enver Yılmaz’ın, Numan Kurtulmuş’u hedef alan paylaşımı


IPA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder