Bakan Selçuk: Okullarda eğitim 2 Temmuz’a dek sürecek - TRHABER

TR Haber | Tüm Haberler | @Tr__Dunya @Tr__Spor @Tr__WEB @trhbr1 @Tr__Teknoloji hesaplarımız twitter tarafından kapanmıştır. ==>> @Tr_Hbr_ @TR__Tube @Magduriyetler_ @Tr__Ekonomi Tr__News hesapları aracılığıyla yayındayız.

 TR NEWS
LightBlog

9 Mart 2021 Salı

Bakan Selçuk: Okullarda eğitim 2 Temmuz’a dek sürecek



Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, okullardaki eğitimin ara tatil olmaksızın 2 Temmuz’a kadar devam edeceğini açıkladı.

Bakan Selçuk, “Bizim okullarımız seminer dönemi dahil 2 Temmuz’da bitiyor. Bu sefer öğrencilerimizi 2 Temmuz’a kadar okulda tutmak gibi çalışmamız var. Ara tatil yok “dedi. Bakan Selçuk, “Bizim okullarımız seminer dönemi dahil 2 Temmuz’da bitiyor. Bu sefer öğrencilerimizi 2 Temmuz’a kadar okulda tutmak gibi çalışmamız var. Ara tatil yok’ dedi.

‘ÖĞRETMENLERİN AŞI İÇİN LİSTESİNİ VERDİK’

Selçuk, Sağlık Bakanlığı’na 1 milyon 219 bin öğretmenin aşı için listesini verdiklerini belirterek, “Dünyadaki herhangi bir ülke yok ki, İsrail’i dışarıda bırakıyorum, ikinci bir ülke yok ki öğretmen aşılamasını gündeme getirsin. Bu ülkelerin hiçbirinde öğretmenler aşılandıktan sonra okullar açılmadı. Tabii ki böyle olsa daha iyi olur. Ve öğretmenlerimiz de peyderpey aşılanıyor. Önümüzdeki haftadan sonra çok daha hızlanacak” diye konuştu.

Şu ana kadar yaklaşık 80 bin öğretmenin aşılandığına işaret eden Selçuk, “Benim telefonumda olan kişiye özel bir yazılım var. Bu yazılımla ben ana sınıfında 1-2-3-4-58-12’de tamamında kaç çocuğumuzun ailesinde temaslı, pozitif var. Bunları günlük görebiliyorum. Bunların renk skalası var. Son bir haftada gördüğümüz farklılık şu, kısmi olarak bir artış var.” değerlendirmesinde bulundu.



Kaynak: http://aktifhaber.com/gundem/bakan-selcuk-okullarda-egitim-2-temmuza-dek-surecek-h157784.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder