Levent Gültekin uğradığı saldırıda parmaklarının kırıldığını açıkladı - TRHABER

TR Haber | Tüm Haberler | @Tr__Dunya @Tr__Spor @Tr__WEB @trhbr1 @Tr__Teknoloji hesaplarımız twitter tarafından kapanmıştır. ==>> @Tr_Hbr_ @TR__Tube @Magduriyetler_ @Tr__Ekonomi Tr__News hesapları aracılığıyla yayındayız.

 TR NEWS
LightBlog

9 Mart 2021 Salı

Levent Gültekin uğradığı saldırıda parmaklarının kırıldığını açıkladı



Twitter hesabından yaptığı paylaşımda Gültekin şunları söyledi:

"Ellerimle kafamı ve yüzümü korumaya aldığım için parmaklarım kırılmış onun dışında çok şükür iyim. Yani anlayacağınız dün akşamki İki Yorum’u kırık parmakla yapmışım :)"
 


25 kişilik bir ekibin saldırısına uğradığını aktaran Gültekin şunları söylemişti.

"Taksiden indim, durağa doğru yürürken iki gençle göz göze geldim. Biraz hızlandım, onlar da hızlandı. Ben geri döndüm onlar da döndü. Kanala yaklaşık 50-100 metre kala bu sefer önümden 15-20 kişi, sokağın dört bir köşesinden saldırdı. O anda vurmaya başladılar. 1 kişiye 25 kişi saldırmak eşkıyalıktır." 

Kaynak: http://aktifhaber.com/gundem/levent-gultekin-ugradigi-saldirida-parmaklarinin-kirildigini-acikladi-h157791.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder