Bahçeli 28 Şubatçılara kızdı: ‘Ben olsam geri içeri alırdım’ - TRHABER

TR Haber | Tüm Haberler | @Tr__Dunya @Tr__Spor @Tr__WEB @trhbr1 @Tr__Teknoloji hesaplarımız twitter tarafından kapanmıştır. ==>> @Tr_Hbr_ @TR__Tube @Magduriyetler_ @Tr__Ekonomi Tr__News hesapları aracılığıyla yayındayız.

 TR NEWS
LightBlog

19 Mayıs 2024 Pazar

Bahçeli 28 Şubatçılara kızdı: ‘Ben olsam geri içeri alırdım’

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, 28 şubat hükümlüsü eski general Çetin Doğan’ın cezaevi çıkışında yaptığı açıklamalara kızdı. Bahçeli, ‘Ben olsam geri içeri alırdım‘ dedi

Bahçeli, Ankara’nın Kızılcahamam ilçesinde bir otelde yapan Belediye Başkanları İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na katıldı. Bahçeli’ye toplantıda tahliye edilen 28 Şubat hükümlülerinden Çetin Doğan’ın “Televizyonlarda bir aftan bahsediliyor. Af söz konusu değil doğrudan doğruya anayasal görevin Cumhurbaşkanı tarafından net olarak yerine getirilmesidir” açıklamaları soruldu. Doğan’ın açıklamalarına tepki gösteren Bahçeli, şu ifadeleri kullandı:

“Cezaevinden çıkan Çetin Doğan’ın konuşması bana göre uygun olmamıştır. Ben cezaevi müdürü olmuş olsaydım aftan yararlananların listesine bakar, ‘Çetin Doğan, sen orada yoksun’ diye geri içeri alırdım. Cezaevinde uzun yıllar kalan ve hayatını devam ettirebilecek şartlara çok uzak kalmış birçok insan var. Zor şartlarda hayatını idame ettirebilecek imkanlardan yoksun olan insanlar afla değil, Cumhurbaşkanının vicdani ve insani yaklaşımıyla dışarıya çıkartılıp normal hayatta ailelerinin yanında, ömürlerinin sonlarına doğru huzurlu bir hayat yaşamasını temin etmesinde yarar vardır” diye konuştu.

“BEŞİKTAŞ’TAN AYRILDIM”

Bahçeli, ‘Karagümrük taraftarı olarak Beşiktaş’ın gidişatını nasıl değerlendirirsiniz’ sorusuna ise “Beşiktaş’tan ayrıldım. Karagümrük’ün küme düşmesine de rıza göstermiyorum. Karagümrük, Süper Lig’de kalmalıdır. Bu aynı zamanda futbolun gümrüğüdür. Onu aşan gümrükten geçmiş olur” diye konuştu.



Kaynak: https://aktifhaber.com/gundem/bahceli-28-subatcilara-kizdi-ben-olsam-geri-iceri-alirdim.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder